News – Photos – Videos – Radio – WebTV

H διαχρονική μαγεία του Street Fighter ποτέ δεν βγήκε νοκ άουτ

H διαχρονική μαγεία του Street Fighter ποτέ δεν βγήκε νοκ άουτ

Αν έχεις νοσταλγήσει το αγαπημένο Street Fighter II, μέσα σε αυτό το κείμενο υπάρχει μια προσφορά* που δεν χάνεται.

Tο 1985, ένας εκκεντρικός καλλιτέχνης, ο Akira Yasuda, εμφανίστηκε στα γραφεία της Capcom για μια συνέντευξη για δουλειά. Φορούσε πιτζάμες και γραβάτα και όταν του ζητήθηκε το portfolio του, απάντησε πως το είχε αφήσει στο σπίτι ‘για ασφάλεια’, εξηγώντας πως οι fans του κλέβουν δουλειές “επειδή είναι υψηλού επιπέδου”.

Όταν τον ρώτησαν γιατί φόρεσε πιτζάμες με γραβάτα, εκείνος απάντησε πως αυτό ήταν το μόνο ένδυμα με γιακά που είχε στη ντουλάπα του, το μοναδικό που μπορούσε να συνδυάσει με γραβάτα. Σε μια σπάνια ανατροπή της τύχης, ο Yasuda πήρε τη δουλειά και μαζί με τον developer της Capcom, Yoshiki Okamoto δημιούργησαν μια φιλική σχέση και ένα κλασικό videogame. Με αυτό τον σουρεαλιστικό τρόπο γεννήθηκε το ‘Streetfighter 2’, ένα videogame που γεφυρώνει τους νοσταλγούς του αναλογικού gaming με τους λάτρεις του ψηφιακού μεγαλείου. Ένα videogame που ‘γέννησε’ μέχρι και μια κινηματογραφική ταινία, μια τηλεοπτική σειρά animation και ένα άρωμα.

Πρόκειται για ένα videogame που γεννήθηκε την εποχή των arcades που έπαιρναν μπρος με κέρμα και στην εποχή των παιχνιδομηχανών 16-bit δημιούργησε τον μύθο του. Μόνο ή έκδοση του Street Fighter 2 για Super Nintendo έχει πουλήσει 6,5 εκατομμύρια αντίτυπα μέχρι σήμερα ενώ ο τίτλος ‘Street Fighter 2’ μετράει συνολικά κέρδη της τάξης 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για το πιο επιτυχημένο videogame της Capcom τα τελευταία 30 χρόνια και αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλα τα σύγχρονα fighting fames. Πριν όμως θυμηθούμε γιατί το Street Fighter 2 παραμένει τόσο influential μέχρι σήμερα, έχω την μεγάλη τιμή να σου αποκαλύψω μια έκπληξη εκκωφαντικών διαστάσεων που συνοδεύει αυτό το κείμενο.

Κρατιέσαι; “Drumroll…..”

Ο κάθε αθλητής είχε τη δική του ιστορία

Ο E.Honda ερχόταν από την Ιαπωνία για να μας αποδείξει ότι το sumo δεν άξιζε την αρνητική φήμη που είχε και ένας παλαιστής sumo μπορούσε να κερδίσει κάθε αντίπαλο από κάθε άλλη πολεμική τέχνη. Ο Ryu και ο Ken είχαν μια φιλία, που έγινε διαμάχη, που έγινε αφορμή για αγώνες μέχρι τελικής πτώσης. Ο Blanka μεγάλωσε στα τροπικά δάση της Βραζιλίας και θύμιζε τέρας, ενώ η Chun-Li ερχόταν από την Κίνα, ως πράκτορας της Interpol, γυρεύοντας εκδίκηση για το νεκρό πατέρα της. Ο Σοβιετικός Zangief είχε σκοπό ζωής να συνθλίψει τους Αμερικάνους αντιπάλους του με γυμνά χέρια.Ο Dhalsim ήταν ένας καθηγητής yoga από την Ινδία που πετούσε φλόγες από το στόμα και πάλευε μόνο για να κερδίσει χρήματα και να τα δώσει στους φτωχούς συμπατριώτες του. Ο Balrog, μια φιγούρα που θύμιζε MIke Tyson, πάλευε για το εύκολο χρήμα. Ο Ισπανός πρώην ταυρομάχος Vega, Sagat και M.Bison ήταν επίσης παίκτες που κουβαλούσαν πληγές ζωές και δίψα για εκδίκηση

Οι super moves που δεν ξεχάστηκαν ποτέ

Τα ‘Hadouken’ και ‘Shoryuken’ του Ryu, οι ‘backstep rolling’ κλωτσιές στον αέρα του Blanka, ακόμα και η ευρεία γκάμα κινήσεων της Chun-Li, σου έδιναν απίστευτα εργαλεία για να δημιουργήσεις επικές μάχες και να κερδίσεις τον κάθε αντίπαλο. Ορισμένες από αυτές έγιναν θρυλικές. Δεν γίνεται να ακούσεις ‘Street Fighter 2’ και να μην σκεφτείς αμέσως την φωνή του Ryu να προειδοποιεί τον αντίπαλο: “HADOOUKEN!’.

Το gaming συνάντησε την μυθοπλασία

Δεν ήταν απλά ένα παιχνίδι για να περάσεις την ώρα σου. Το κάθε τουρνουά Street Fighter 2 έμοιαζε με ταξίδι μέσα στο σύμπαν μιας ταινίας με μεταλλαγμένες φιγούρες, παλαιστές sumo, πυγμάχους, καρατέκα, γιόγκι, Σοβιετικούς και Αμερικάνους έτοιμους για ψυχροπολεμικές κόντρες και όχι μόνο. Το Street Fighter 2 δημιούργησε ένα ολόκληρο σύμπαν από πλοκές, μια περιπέτεια δίχως τελειωμό. Το Street Fighter 2 ποτέ δεν βγήκε νοκ άουτ από τις αναμνήσεις μας.

Feelfamous.gr App

FREE
VIEW