Alexa
Σήμερα Εορτάζουν
Φίλιππος, Φιλιππία, Φιλιώ

Ορθόδοξη Θρησκευτική Εορτή

Τέσσερις συμβουλές για να περιορίσετε το συχνό τσιμπολόγημα

Τέσσερις συμβουλές για να περιορίσετε το συχνό τσιμπολόγημα

Πώς μπορείτε να απαλλαγείτε από το τσιμπολόγημα;

Ένας από τους πιο κοινούς λόγους αύξησης βάρους είναι το συχνό τσιμπολόγημα. Η ανεξέλεγκτη κατανάλωση τροφίμων, ιδιαίτερα ανθυγιεινών, οδηγεί σε αυξημένη πρόσληψη θερμίδων και κατ’ επέκταση σε αύξηση του βάρους. Η συνήθεια αυτή πιθανότατα δεν οφείλεται στο ότι πεινάτε πράγματι, αλλά μπορεί να έχει συναισθηματικά αίτια. Ανάλογα πάντα την ψυχολογική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κάθε άνθρωπος μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Σε κάθε περίπτωση, για να περιορίσετε το τσιμπολόγημα και να μπορέσετε να χάσετε κιλά, ακολουθήστε τις παρακάτω απλές συμβουλές.

-Καταπολεμήστε τη βαρεμάρα

Αν δεν έχετε να ασχοληθείτε με κάτι, είναι αρκετά πιθανό να οδηγηθείτε στο φαγητό για να γεμίσετε τον χρόνο σας. Προσπαθήστε, λοιπόν, να βρείτε μια ασχολία, η οποία θα σας κάνει να ξεχαστείτε.

-Ξεφορτωθείτε τα ανθυγιεινά τρόφιμα

Αδειάστε το ψυγείο και τα ντουλάπια σας από παχυντικές επιλογές, στις οποίες θα στραφείτε αναπόφευκτα όταν σας πιάσει η καθιερωμένη λιγούρα.

-Πιείτε νερό

Οι διατροφολόγοι τονίζουν ότι συχνά το αίσθημα δίψας συγχέεται με εκείνο της πείνας. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα νιώσετε ότι θέλετε να τσιμπολογήσετε, πιείτε ένα ποτήρι νερό.

-Εφοδιαστείτε με υγιεινά σνακ

Ξηροί καρποί χωρίς αλάτι, φρούτα (φρέσκα ή αποξηραμένα), λαχανικά, προϊόντα ολικής άλεσης, συνιστούν υγιεινές επιλογές με λίγες θερμίδες, που θα σας κρατήσουν χορτάτη.

Πηγή: in.gr

Copyright © 2015 FeelFamous.gr, All rights Reserved. Designed and Developed with by Squared Circle Advertising Squared Circle

Now on Air @ FeelFamous Radio