Alexa
Σήμερα Εορτάζουν
Κλεοπάτρα 2η, Φίληξ 2η

Ορθόδοξη Θρησκευτική Εορτή

Οδηγός νταλίκας: «Πήγαινα με 60, δεν «άκουσε» το τιμόνι» – Αστυνομικοί: «Ήταν μεθυσμένος, δεν μπορούσε να σταθεί…»

Οδηγός νταλίκας: «Πήγαινα με 60, δεν «άκουσε» το τιμόνι» – Αστυνομικοί: «Ήταν μεθυσμένος, δεν μπορούσε να σταθεί…»

Σοκάρουν οι μαρτυρικές καταθέσεις που περιλαμβάνονται στη δικογραφία για τη φονική νταλίκα στον Κηφισό- Τι ισχυρίζεται ο οδηγός- Οι μαρτυρίες- καταπέλτης των αστυνομικών

Σοκ προκαλούν μαρτυρίες και καταθέσεις που περιλαμβάνονται στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί για το τραγικό δυστύχημα στη Λ. Κηφισού με κατηγορούμενο τον 64χρονο οδηγό νταλίκας, ο οποίος τα ξημερώματα της Τετάρτης υπό την επήρεια αλκοόλ έχασε τον έλεγχο του βαρέος οχήματος και αφού έσπασε τη νησίδα πέρασε στο αντίθετο ρεύμα στέλνοντας στο θάνατο δυο άτομα ενώ ένα τρίτο δίνει μάχη για τη ζωή του στην εντατική.

«Ήμουν σε φιλικό σπίτι και διασκεδάζαμε. Μου τηλεφώνησε ο δεύτερος οδηγός της νταλίκας και μου ζήτησε εκτάκτως να κάνω εγώ το δρομολόγιο. Δέχτηκα γιατί αν και είχα πιει κρασί ένιωθα καλά. Έτρεχα με 60 χιλιόμετρα όμως δεν «άκουσε» το τιμόνι», υποστήριξε στην προανακριτική του απολογία ο 64χρονος, ο οποίος αναμένεται να απολογηθεί στον ανακριτή για τις βαρύτατες κατηγορίες που του απαγγέλθηκαν την ερχόμενη Δεύτερα.

Την εικόνα του 64χρονου, δευτερόλεπτα μετά το θανατηφόρο τροχαίο, περιγράφουν στις καταθέσεις τους δυο αστυνομικοί που βρέθηκαν στο σημείο. «Βγήκε από το αυτοκίνητο και ήταν εμφανώς μεθυσμένος» κατέθεσε ένας εκ των αστυνομικών ενώ άλλος συνάδελφός του περιέγραψε στις αρχές: «Ο οδηγός ήταν προφανώς σε κατάσταση μέθης αφού απέπνεε έντονη οσμή οινοπνεύματος. Είχε μάτια ερυθρά, είχε ομιλία συγκεχυμένη και ασταθές βάδισμα….»

Χωρίς άδεια

Από την κατάθεση άλλου αστυνομικού που περιλαμβάνεται στη δικογραφία, προκύπτει ότι η μοιραία νταλίκα στερούνταν άδειας κυκλοφορίας. Όπως ανέφερε ο συγκεκριμένος μάρτυρας – αστυνομικός, κατά τον έλεγχο της νταλίκας διαπιστώθηκε ότι «στερούνταν άδειας κυκλοφορίας, κρατικών πινακίδων, ασφαλιστηρίου, δελτίου ΚΤΕΟ, βεβαίωσης καλής λειτουργίας ταχογράφου καθώς και του απαιτούμενου τσιπ».

Επίσης, σύμφωνα με την ίδια μαρτυρία, ο φερόμενος αριθμός πλαισίου του οχήματος δεν έχει καταχωρηθεί στην αρμόδια υπηρεσία της αστυνομίας ενώ δεν προέκυψαν τίτλοι ιδιοκτησίας του οχήματος, όπως επίσης και το νόμιμο της εισαγωγής του στη χώρα.

Επιπλέον, ο αστυνομικός κατέθεσε πως στις 12 Φεβρουαρίου του 2018 και ώρα 02:45 στη συμβολή της Ιεράς Οδού με τον παράδρομο της Λ. Κηφισός, ο 64χρονος είχε εντοπιστεί από συναδέλφους του να οδηγεί το ίδιο όχημα υπό την επήρεια οινοπνεύματος σε ποσοστό 0,22. «Οι πινακίδες που έφερε το όχημα αντιστοιχούν σε άλλο όχημα με άλλο αριθμό πλαισίου. Κατά τον έλεγχο των ταχογραφων διαπιστώθηκε ότι οι οδηγοί οδηγούσαν το όχημα πάρα πολλές φορές χωρίς τα προβλεπόμενα διαλείμματα», ανέφερε ο ίδιος.

«Δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους τραυματίες»

Την εικόνα ενός ανθρώπου που έδειχνε σαν να μην νοιάζεται ή σαν να μην συνειδητοποιεί τι έχει κάνει, έδωσαν στις αρχές αυτόπτες μάρτυρες του δυστυχήματος: «Ο οδηγός της νταλίκας μετά το ατύχημα άργησε να κατέβει από το όχημά του ενώ μου έκανε εντύπωση πως όταν κατέβηκε δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους τραυματίες», κατέθεσε ο πρώτος μάρτυρας.

Στην κατάθεσή του ο άλλος αυτόπτης του θανατηφόρου τροχαίου ανάφερε: «Βλέπω στο ρεύμα προς Λαμία μια νταλίκα να ανεβαίνει την κεντρική νησίδα της Λ. Κηφισού, να καταστρέφει τις μπάρες, να εισέρχεται κάθετα στο αντίθετο ρεύμα …Συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα και τα εξέτρεψε και τα δυο, το ένα προς τις δεξιές μπάρες του ρεύματος προς Πειραιά και το άλλο το ανέβασε στην κεντρική νησίδα της Λ. Κηφισού….Σταματήσαμε και πήγαμε προς το μέρος των οχημάτων. Ο οδηγός της νταλίκας έδειχνε σα χαμένος».

Νωρίτερα, σήμερα το πρωί ο 64χρονος οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, ο οποίος άσκησε σε βάρος του ποινική δίωξη για ένα κακούργημα και τέσσερα πλημμελήματα και στη συνέχεια οδηγήθηκε στο ανακριτή, από τον οποίο ζήτησε και έλαβε προθεσμία να απολογηθεί την ερχόμενη Δεύτερα.

Ειδικότερα, ο οδηγός της μοιραίας νταλίκας διώκεται για:

-Διατάραξης ασφαλείας συγκοινωνιών, πράξη από την οποία προήλθε θάνατος (κακούργημα).

-Ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή.

-Σωματική βλάβη από αμέλεια.

-Παράνομη χρήση γνήσιου πιστοποιητικού.

-Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ εντός δυο ετών από προηγούμενη παράβαση.

Πηγή: protothema.gr

Copyright © 2015 FeelFamous.gr, All rights Reserved. Designed and Developed with by Squared Circle Advertising Squared Circle

Now on Air @ FeelFamous Radio